Лукойл Нефтохим Бургас дари 140 000 лева на Община Бургас за закупуване на защитни облекла, тестове за коронавирус, дезинфектанти и консумативи за лабораторни анализи.
Procter & Gamble дари над 90 000 лева на Български Червен кръст. Част от дарението е в натура под формата на хигиенни продукти, а с предосравените финансови средства ще бъдат закупени защитни материали за 1000 души медицински персонал.
Байер дари 48 900 лева на Министерство на здравеопазването за подпомагане на болничното лечение на граждани, заболели от коронавирус на територията на България.
Beiersdorf България дари 60 000 лева на Българския Червен кръст, Фондация BCause и Каритас България в подкрепа на борбата им с коронавируса.
Хенкел България подкрепи борбата с коронавируса чрез финансови и продуктови дарения на обща стойност 76 000 лева. Компанията предостави на Българския лекарски съюз 847 гащеризони за многократна употреба за медицинския персонал. В партньорство с УНИЦЕФ и сдружение "Операция плюшено мече" Хенкел дари хигиенни материали на социални институции и семейства с ниски доходи от уязвими групи.
"Груп СЕБ България" дари 20 пречистватели на въздух и 20 кафемашини на Военномедицинска академия и УМБАЛ "Александровска" в София. Целта на дарението е да подпомогне създаването на здравословна и комфортна среда за медицинските служители, които се борят с коронавируса. Като партньор в инициативата, Нестле България АД предостави достатъчно количество кафе напитки за покриване на нуждите на екипите за месеци напред.
Посолството на САЩ в България дари 900 PCR теста за диагностициране на коронавирус на Военномедицинска академия в София. Дарението е на обща стойност 24 555 лева.
ING България дари 61 000 лева на фонд "Обединени срещу COVID-19". Събраните по фонда средства ще се използват за финансиране на проекти за преодоляване на здравните и социални последици от пандемията в цялата страна.
Melexis България, съвместно с компаниите Експект и Икспектис, дариха хранителни продукти на стойност 17 800 лева в подкрепа на инициативата "Доброто идва в Младост". Целта на кампанията е да се осигурят дълготрайни хранителни продукти за нуждаещи се в община Младост, сред които хора в неравностойно положение; хора със специфични потребности; деца без родители; самотни възрастни хора; самотни майки; хора, останали без доходи и средства да изхранят семейства си.